Voertuigdiagnose

Het gericht diagnose stellen aan voertuigen is de afgelopen jaren een vak apart geworden. Als je Ford Escort uit 1983 niet meer startte, kreeg je deze meestal ook zonder al te veel vakkennis wel weer aan de praat. Een setje bougies voor 25 gulden, een verdelerkapje met rotor en condensator voor 20 gulden, en als hij dan nog niet vonkte een nieuwe bobine voor 95 gulden. Veel meer zat er niet op dus kon je deze gok best wagen en was je voor 140 gulden klaar.
Ga je op deze manier te werk bij een moderne auto kun je achter deze bedragen gemakkelijk een 0 plaatsen en maak er ook maar meteen euro’s van.
Hierdoor is het belangrijk om gericht diagnose te stellen en uiteindelijk alleen het component te vervangen dat defect is.
Door de combinatie van meer dan 20 jaar ervaring, een ruim arsenaal aan diagnoseapparatuur en meetgereedschap en de toegang tot alle benodigde voertuiginformatie is uw auto bij Dr. Ecu in de juiste handen.
Wat kost een diagnose?
Er wordt vrijwel altijd begonnen met een zogenaamde basisdiagnose. Die bestaat uit een uur arbeid en de kosten voor het gebruik van diagnoseapparatuur.
Na de basisdiagnose nemen wij contact met u op om onze bevindingen te bespreken. Dit kan een reparatieadvies zijn, maar ook de vraag om wat meer tijd te investeren om achter het probleem te komen. Zo komt u nooit voor verrassingen te staan als u moet betalen.

Voor meer informatie en voorbeelden van diagnoseprojecten houdt onze facebookpagina en de blog sectie op deze website in de gaten.

Voor verdere vragen kunt u altijd contact met ons opnemen.

Nu contact opnemen

+31 6 121 999 04

info@dr-ecu.nl

Wij werken alleen op afspraak